top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תraniamir

הרצון והיכולת להשפיע

היום היה לי סיור מהמם עם קבוצה של בלוגרים צעירים הם מרימים הפקה שהיא חלק מקמפיין של רכבת ישראל שבא להנגיש מקומות מדליקים וסיורים פוטנציאלים שנמצאים בסמיכות לתחנות הרכבת מה שמאפשר תחבורה נוחה ויחסית אקולוגית בקטע של צמצום העומס בכבישים.

אנשים צעירים שעובדים בלהיות ברשתות החברתיות. עבודה עבודה. מרחוק נראה קל ונוח בפועל דורש השקעה רצינית מאד.

מעבר לאוכל שאוכלים בסיור וכמובן שגם מדברים עליו, נהיה לסיור הזה קטע של להיזכר באיכויות אנושיות טובות. להכיר ביכולת להשפיע ולשנות שיש לכל אחד ושאפשר לבחור על מה לשים את המשקל ולהכיר בזה שהדבר הזה שעליו אני שם את המשקל שלי, מתחזק מתעצם וגדל אז מבחינתי עדיף שזה יהיה משהו טוב, חיובי, מרחיב לב ומשנה מציאות לטובה.

יש הרבה אנשים טובים בוואדי וחיפה היא עיר שיש בה הרבה מאד עדות עם קשר טוב בין האנשים מה שנותן אווירה תומכת לקטע הזה שהוא קטע שמעסיק אותי מעניין אותי ומדליק אותי.

בשלב מסוים בסיור כשדברנו על היכולת של כל אחד מאיתנו להשפיע על המציאות נפל לי האסימון כמה כוח השפעה יש לאנשים האלה של הבלוגים והרשת. נראה לי שכולנו הפתענו מלחשוב רגע על ההשלכות והפוטנציאלים שיש לזה, שיש להם.

לקחתי לפני כמה זמן קורס של שיווק באינסטגרם דרך מעוף לעסקים כדי להעיף קצת את הסיור הזה שלי ואת מה שהוא מייצג בעיני היה קורס מעולה, Sigal Raichman מדריכה סופר מקצועית עליתי מ- 282 עוקבים ל- 316 לחברה שהיו איתי היום בסיור יש בין כמה אלפים לכמה עשרות אלפים של עוקבים!!!

אז דברנו על הכוח שיש להם לעשות טוב ולהדהד חיוביות וערכיות הקטע זה שבתקופה הזו שאנחנו חיים בה אין גבול לטוב שאפשר וחשוב להפיץ בכל דרך וערוץ אפשרי וככה בחריצות והתמדה להטות את כף המאזניים נזכרנו בסרט המהמם - "תעביר את זה הלאה" ועל זה שזה אפשרי.

סיור כזה שחוזרים ממנו הביתה עושה את היום. דו קיום קיום משותף אוכל חיפה ואדי ניסנאס קולינריה הכל הולך..


26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page